zondag 13 november 2016

Uitkering ongeval binnen!

We kunnen eindelijk een punt achter het ongeval van juni zetten. Afgelopen week heeft Vriendlief het afgerond met onze rechtsbijstand. De uiteindelijke uitkering viel hem uiteraard tegen, want hij had zichzelf al rijk gerekend met verhalen van die en die.

Uiteindelijk hebben we nog €950 na gekregen boven op de het voorschot van €370 die we kregen bij de uitkering van de autoschade. Onze tegenpartij was verzekerd bij Nationale Nederlanden en ik moet die maatschappij toch even een compliment geven. Zowel bij de autoschade als de letselschade hadden wij het bedrag 1 dag na het vaststellen van de schade op de rekening staan.

Ik heb ook wel andere spookverhalen gehoord. Sommige mensen zeggen dat ze waarschijnlijk allang blij waren dat ze er weer vanaf waren en dat er vast meer in gezeten had. Maar dat soort gedachten leg ik maar naast mij neer. Anders komt er nooit een einde aan. We zetten er een punt achter.

We hebben inmiddels een hele mooie (dure) vervanger gekocht en daar gaan we van genieten. Dit keer hopelijk langer dan de 15 maanden van de voorganger.

Wat zijn jullie ervaringen als het gaat om schade-uitkeringen van verzekeringen?

PS. Gisteren trouwens mijn eerste MTB-wedstrijd gereden. En ik ben eerste geworden van de vrouwen. Ook laatste trouwens... hihi. Maar ik heb hem in elk geval uitgereden!

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het binnen is! Dat is nog eens een fijn bedrag! En het is natuurlijk ook heel fijn dat je het nu kunt afsluiten. Dat is nog wel het meeste waard lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het binnen is! Ik heb één keer hele vervelende schade met lekkage gehad en ondanks dat dat allemaal heel lang geduurd heeft, ook qua reparaties, was ik daarin erg tevreden over de behandeling door InShared. Als ik het zelf geregeld had, was het misschien sneller geweest, maar ik had geen zin in al dat gedoe en dacht dat zij vast wel de goede mensen konden vinden enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was het alleen voor de letselschade of ook voor de auto? (Die was toch totalloss?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De auto is idd afgevoerd. Die uitkering hebben we eind augustus al gehad. Dit was letsel en onkosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik vind het best een mooi bedrag dat jullie hebben gekregen. En het is toch beter dan niets : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het nu afgerond is, ik wens jullie veel veilige kilometers met jullie nieuwe auto.

    Wij hadden voorheen ook een verzekering bij de nn, ooit een wandelende wasmachine gehad en heeel veel waterschade in huis. Er kwam de zelfde week nog iemand de schade vast stellen en enkele dagen later werd het uitgekeerd. Heel fijn konden we het zelf gaan opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...