zondag 6 november 2016

Even mijn muur showen!

Ja, dankzij mijn aflossingsnieuws ben ik er nog niet eens aan toe gekomen om een update te plaatsen van de verbouwing. Zoals ik in oktober al schreef was mijn nieuwe gang voorzien van een mooi glad gestuct velletje en bood de stukadoor aan om onze muur als proef te gebruiken voor een nieuw product tegen kostprijs. Ik hoefde al maar te kiezen! *uch uch*.

Na veel wikken en wegen en een bezoek aan zo`n gratis stylingsadvies heb ik een keuze kunnen maken. Het product heet Valpaint Klondike Light en ik heb gekozen voor de kleur 453A+G100. Het is een groen/grijze kleur en die G100 betekend dat er goudmetallic doorheen zit. Het is echt super mooi geworden, maar komt nog niet helemaal tot zijn recht aangezien de rest van het huis nog nergens op lijkt.

En dat is het allermooist te zien met de juiste verlichting, maar deze lamp voldoet voor nu.
(om nog maar niet te spreken over de fotokwaliteit)



Overdag is de glans vrij subtiel:


Hebben jullie ook wel eens gek gedaan in jullie interieur. Wellicht omdat je het graag wou of misschien juist omdat het je, net zoals bij mij, kwam aanwaaien?





3 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat mooi zeg! Zo'n donkere muur is wel heel bijzonder zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik heb wel een jaar of 4-5 paarse muren gehad. En nu zijn ze veranderd in heel rustig Moss, van painting the past.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...