zondag 30 oktober 2016

Taart als ontbijt!

Ja echt! kijk maar!


Meestal wil dat zeggen dat we een verjaardag hebben gehad en veel te veel taart over hebben. Maar niet deze keer. Deze keer hadden we nog 2 x 500g Skyr in de koelkast staan die over datum dreigde te gaan. Skyr is een soort dikke yoghurt. En dus ben ik gisteren naar de supermarkt gegaan en heb ik de mix gehaald voor Yoghurttaart! Hier hoef je alleen nog maar yoghurt naar wens aan toe te voegen. De bodem is van meusli. Omdat de Skyr naturel was heb ik zelf nog honing en kokos toegevoegd. 

et voila! Ontbijt! Yoghurt met meusli en kokos in een ander jasje. En het zal wel psychologisch zijn, maar dit jasje smaakt echt heerlijk!!

Doen jullie wel eens gek met het ontbijt?

Ow, en zijn er nog mensen geweest die vanochtend een uur te vroeg uit bed zijn gestapt :P?


7 opmerkingen:

  1. Dus taart zonder suiker? Een prima alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Dat ziet er echt heel lekker uit.
    En nee, sinds de telefoons automatisch het goede tijdstip laten zien, heb je dat niet meer zo snel he. Ergens ook wel jammer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek met het ontbijt..., nee. Als avondmens draai ik 's ochtends op de automatische piloot en komt het niet eens in mijn hoofd op om iets creatiefs met het ontbijt te doen. Dat gezegd hebbende zal het je niet verbazen dat ik uiteraard ook niet een uur te vroeg uit mijn bed ging. Wintertijd houd ik altijd bij ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die taart was de dag ervoor al gemaakt hoor :). Ik heb s`morgens hetzelfde als jij

      Verwijderen
  4. Ja hier een uur te vroeg omdat 2-jarige dochter zich niets van de wintertijd aantrekt.
    Was half 6 vanochtend (en wezen stappen dus ging pas om 2 uur naar bed)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij ziet er lekker uit! Grappig zo'n taart als ontbijt : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...