vrijdag 21 oktober 2016

Over 2 maanden is het alweer

bijna kerst!

De boom van vorig jaar
Dat schoot mij vanmorgen zomaar te binnen. Wat gaat het toch weer hard met de tijd. Mijzelf kennende staat de boom nog voordat de Sint het land uit is. Ik heb toch niks met die beste man en die boom is zo gezellig. Die mag best wat langer dan 2 weken staan :P. Ik moet trouwens wel zeggen dat het mij dit jaar reuze meevalt hoeveel pepernoten ik ben tegen gekomen. Mijn schoonmoeder heeft een keer een zak gekocht om een taart van te maken en het restant mocht ik hebben. Maar buiten dat om nog niet echt, zelfs niet in de winkels....







Het betekend ook dat we over 2 maanden alweer op wintersport gaan. Ik zie nu af en toe al berichten van sneeuw voorbij komen op mijn Twitter. Vooralsnog kan ik mijzelf er nog van weerhouden om op wintersporters.nl te kijken. Als dat eenmaal gebeurt wordt het een regelrechte verslaving. Dit jaar helemaal omdat we naar Tsjechië gaan en dat is helemaal niet zo sneeuwzeker...


Maar eerst gaan we dit weekend naar Willingen. De bedoeling is om mooie MTB-tochten te fietsen. Maar voor het geval het weer toch tegenvalt neem ik mijn kleurboek maar mee.

Waar kijken jullie naar uit de komende 2 maanden? En vinden jullie het ook zo snel gaan?

2 opmerkingen:

  1. Wij zijn nog niet toe aan kerst.
    Laat nog maar even weg blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kinderen vinden pepernoten heerlijk, dus vanaf september heb ik ze in huis. ;-) In plaats van een koekje mee naar school gaat een handje pepernoten in een zakje mee. Heerlijk vinden ze het.
    De kerstboom moet meestal wachten op verjaardag van dochterlief, alhoewel we de afgelopen twee jaar ook eerder waren. Dat komt door de kunstboom. Allemaal net iets gemakkelijker en ook omdat er geen kleine kinderen meer in ons huis rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...