vrijdag 7 oktober 2016

Mountainbike perikelen, AUW!

Inmiddels heb ik mijn fiets alweer een maand. Sindsdien heb ik onder de vleugel van de heren al succesvol 3 routes gereden. In Dronten, Lemele en Amerongen. Maar in de tussentijd gaat het erg hard met daglicht en zijn we voor het fietsen van routes afhankelijk van het weekend.

Met één keer in de week fietsen zal ik niet veel vooruitgang boeken. Dat is als we in het weekend al tijd en redelijk weer hebben. En dus heb ik gisteren voor het eerst meegedaan met de damestraining van de ATB-vereniging in de buurt. Mijn zwagertje traint daar al langer en ze hebben een verlichte baan. En dan niet een skeelerbaan, maar een echte cross-baan.

Het was erg leuk, maar ook intensief. En het ging ook niet altijd even goed. Zo ben ik 2x onderuit gegaan. 1 keer gleed mijn fiets onder mij weg en schoof ik over mijn buik verder. De tweede keer maakte ik uit schrik een remfout en maakte een volmaakte koprol. Ik landde echt precies op mijn helm. En uiteraard kwam VL op dat moment net aanrijden....

De laatste val heeft mij wonderwel alleen wat spierpijn opgeleverd tussen de schouders. De eerste val was achteraf toch lelijker dan ik op dat moment dacht. Ergens onderweg is er iets langs mijn bovenbeen "geschampt" uch uch. Resultaat =>>>>

Oftewel ik liep vandaag wat moeilijker. Deze foto is vanmiddag. Inmiddels is hij nog wat groter en blauwer geworden.

Volgende gaan we weer! Hopelijk blijf ik dan beter zitten. Op de routes is het tot nog toe altijd wel goed gegaan. Ze willen morgenmiddag weer een route gaan rijden.

De laatste keer dat ik zo`n grote blauwe plek had was toen ik de laatste treden van de trap oversloeg. Die waren in en in zwart. Hebben jullie ook al eens van die fraaie "blauwe" plekken gehad?


1 opmerking:

  1. Dat is een flinke blauwe plek zeg! De kleuren zijn warempel nog bijna mooi : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...