maandag 3 oktober 2016

100.000 pageviews! Zo hé!

Dat is wat ik dacht toen ik gisteravond op mijn blog keek. De eerste keer dat ik keer zat ik op 99.999 pageviews, niet veel later was da natuurlijk een ton! Ik dacht ook gelijk "goh, de herfst is weer begonnen?". Het is namelijk al even geleden dat ik bijna 1000 views op een dag had.

Dan kun je toch goed merken dat mensen weer meer naar binnen trekken. Het gaat ook steeds meer naar najaar ruiken buiten. De rokerige luchtjes en het ruikt toch anders als het geregend heeft. Ik vind het wel lekker.

Mijn blog bestaat inmiddels 8 maanden en ik vind het al heel wat dat ik het volgehouden heb. Ook al had (misschien heb) ik momenteel wel een dipje. Maar ook ik zit weer meer binnen en als de stukadoor straks weg is en ik krijg weer wat meer lucht in huis, dan is er misschien ook weer wat meer lucht in mijn hoofd voor bloggen. En passen mijn kleurboeken weer op tafel bijvoorbeeld.

Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor pageviews getallen mijn medebloggers kunnen noteren op een dagelijkse basis?

Over de stukadoor gesproken. Zo ziet mijn woonhoek er nu uit, lekker knus:



13 opmerkingen:

  1. Wow gefeliciteerd, mooie mijlpaal!
    Ik zit pas op een tiende daarvan. Haal nu een kleine 200 pageviews per dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier verschilt het sterk per dag, maar als ik een blogbericht plaats zijn het er ongeveer 3.000. Plaats ik niets, is het ongeveer de helft. Ik merk dat ik meer pageviews heb gekregen door Google, voorheen had ik daar nauwelijks bezoekers van, tegenwoordig is dat mijn grootste leverancier van lezers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat aantal is prachtig voor een beginnende blogger! Gemiddeld 12.500 per maand!
    Ik zie op je site dat je vandaag ook je 150e bericht hebt geplaatst, dat betekent dat je gemiddeld 667 pageviews per bericht had!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In september zat ik op gemiddeld iets boven 4500 pageviews per dag.

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd
    Varieert bij mij tussen de de 400 en 800 per dag. En ik heb dit weekend ook de 100.000 gehaald.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Een mooie mijlpaal.
    Ik blog niet dagelijks. Op dagen dat ik blog varieert het tussen de 400 en 800 per dag, soms een uitschieter daarboven. Op dagen dat ik niet blog komt de teller meestal ronde de 200 a 300 uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik merk dat het aantal pageviews aantrekt. In het weekend meer inkomsten dan door de weeks en na de helft van de maand is het minder, het stijgt tegen het einde van de maand.
    Het aantal lezers is in de voorjaars- en kerstvakantie beroerd laag. Dat zijn de momenten dat je soms denkt, ik blog niet meer.

    De blogteksten moeten nog spannender met een tikje emotie geschreven zijn en persoonlijk om veel lezers te trekken.

    Vakanties zijn frustrerend voor schrijvers van een blog

    Je bent op de goede weg. Een juiste inhoud en conform de titel van je blog, dan kom je er wel.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zijn de zomermaanden ook altijd een stuk rustiger. En doordeweeks heb ik veel meer bezoekers als in het weekend. Ik weet niet of dat bij andere bloggers ook zo is? Ik heb gemiddeld zo´n 7000 pageviews per dag. Maar ik blog dan ook al een jaar of 8 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat het zo goed gaat! Je woonhoek is zo inderdaad wel heel erg knus : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij wisselt het een beetje. Toen ik nog bij Zuinigaan op de leeslijst stond had ik bijna 900 pageviews per dag, nu is het ingezakt naar ongeveer 200 per dag.

    Maar eigenlijk blog ik omdat ik het leuk vindt en om wat van mijn kennis te delen. Extra pageviews zijn leuk, maar niet zaligmakend. Liever minder pageviews met goede reacties er onder dan veel pageviews zonder reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 100.000 pageviews! Met mijn blog Consuminderen met Plezier trok ik ongeveer 2x zoveel bezoekers als nu, maar... gestaag gaan wij voort. Succes! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb jarenlang veel gekeken naar mijn statistieken en ik wilde altijd stijgende pageviews hebben. En ook stijgende bezoekers.
    Dat lukt natuurlijk lang niet altijd en inmiddels heb ik dat helemaal losgelaten. Belangrijker dan pageviews vind ik dat er af en toe wat "reuring" is of dat mensen het leuk vinden te reageren.

    Maar... ik moet niks op mijn blog, dus mijn lezers ook niet. Ze hoeven het zelfs niet te lezen. Ik stel ook geen doelen of probeer bij een onderwerp te blijven. Ik schrijf over wat me bezighoudt. Inderdaad, "lief dagboek" maar dan met lezers...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag raak ik voor het eerst op jouw blog verzeild. Best een bijzondere ervaring, omdat ik allemaal bekende mensen (die ik van blogs ken) hier tussen zie staan. En ik wist helemaal van niks! haha
    Weer een pageview erbij dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...