maandag 19 september 2016

Blog op een laag pitje..

Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk en mis ook wat inspiratie. Er gebeurt namelijk erg weinig op financieel vlak. Het dagelijkse nieuws komt al aan bod bij andere bloggers en ik wil jullie ook niet dagelijks met koetjes en kalfjes confronteren. Dus kies ik ervoor om gewoon even mijn mond te houden en te genieten van mijn eigen leven.

Waar ben ik dan zo druk mee? Nou vooral heel veel verjaardagen en fietsen natuurlijk.
Ik ben inmiddels 2x serieus weg geweest met mijn nieuwe mountainbike. En ik vind het niet geheel onverdienstelijk gaan.

De eerste route was vorige week maandag en was bijna 40 kilometer. Waarvan ongeveer 50/50 asvalt en bos en voornamelijk vlak. En gister zijn we helemaal naar Ommen gereden hebben daar de route over de Lemelerberg gedaan (27km). En daar zaten wel wat klimmetjes in waar ik U tegen zei. Maar ik heb het volgehouden en ben niet één keer afgestapt. 

En ik was niet eens de zwakste schakel. Die titel ging naar mijn schoonvader die ook al een poosje niet meer op de fiets gezeten had. Heel fout, maar toch wel fijn om niet achteraan te hobbelen.

Ik heb er in elk geval plezier van. Helaas worden de dagen wel rap korter, dus door de weeks zal er wel niet zoveel meer gefietst worden. Nog even en ik ga weer in het donker weg en kom in het donker thuis... Ach de gezelligheid van de kaarsen heeft ook wel wat. En weer dikke truien aan.

"Winter is coming"

Wat veranderd er bij jullie als de dagen weer korter worden?

*en ik moet nog steeds leren om eens wat meer foto`s te maken*



4 opmerkingen:

  1. Lampen aan, weer binnen zijn, kaarsjes brand ik ook in de zomer, dus dat niet, rolluiken naar beneden, allemaal samen op de bank. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de dagen korter worden komt er een bepaalde knusheid en gezelligheid vind ik. Maar ik moet nog wat in de rust komen voordat ik dat echt kan ervaren.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer minder buiten zijn helaas! Dat zal ik het meeste missen. Ik kan er echt van genieten om gewoon lekker in de tuin of buiten te zitten en de zon op m'n huid te voelen. Ultiem geluk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom dan jammer genoeg niet zoveel meer buiten. Niet meer met de fiets tot aan het station, niet meer in de tuin prutsen. Maar daarentegen wel weer tijd om uitgebreider te koken, bij te lezen en te klussen in huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...