zondag 11 september 2016

Als de oogjes groter zijn....

dan de maag.

VL heeft daar regelmatig last van. Niet zozeer in restaurants of bij het avondeten. Maar vooral bij het doen van inkopen. Zoals dit weekend met zijn verjaardag. En hij had zich nog wel ingehouden!

Uiteindelijk komt het erop neer dat wij hier waarschijnlijk nog wel een week van kunnen eten. En waarschijnlijk kan ik dan geen sparerib meer zien. Toch maar eens onderzoeken wat er allemaal nog in de diepvries kan (al zit die op het moment ook al vol).

Ook kwamen we erachter dat de Hema een blunder had begaan. VL had 1 slagroomtaart en 2 vanille-room en 2 appeltaart besteld en ook betaald. De appeltaart was in de aanbieding voor slechts €2,50. Maar bij het aansnijden had ik na 4 dozen nog steeds geen appeltaart gevonden.

We hadden dus 1 slagroomtaart en 4x vanille-room. VL kon het bonnetje niet meer vinden dus niks meer aan te doen. En voor het bezoek des te makkelijker kiezen....

Als klap op de vuurpijl belt Opa net dat hij nog taart over had, dus die neemt nog een slagroomtaart en een appeltaart mee. Wij komen dus geen taart tekort. Ik geloof dat zowel mijn vriend en ik op het werk kunnen trakteren maandag.

Gisteren hadden we dus de vrienden en vandaag komt de familie. We gaan er weer een gezellige dag van maken. Hopen dat het vanmiddag nog weer een beetje opklaart!


2 opmerkingen:

  1. Jammer zeg, dat de appeltaart er niet bij zat. Wel fijn dat er genoeg was. Onze vriezer zit ook altijd chronisch vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd trouwens :-) Vergeet ik nog helemaal te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...