zondag 28 augustus 2016

Wat kosten een paar gladde muurtjes?

Gister had ik de stukadoor over de vloer. Hoewel ik al helemaal verliefd ben op de nieuwe gang kan hij natuurlijk nog wel een glad huidje gebruiken. Gipsplaten zijn volgens mij nog nooit in de mode geweest als afwerking. Dus gaat deze meneer dat voor mij regelen. En als hij er dan toch is....

- Gang (gangkant en woonkamerkant en plafond)
- 1 woonkamermuur in het verlengde van de gang
- Trapopgang
- Overloop
- Slaapkamer waar ik mijn computer/werkkamer in hoop te vestigen

Al met al kom ik grof gerekend op zo`n 76 m². Hij gaat eind september aan de gang en verwacht 3 maximaal 4 dagen bezig te zijn.

Wat kost dat nou? Net geen €1200 euro. Hoewel het een heel bedrag is valt het mij toch mee. Het grootste gedeelte is immer niet recht toe recht, maar juist rare hoeken of smalle stukjes.

Die groene muur neemt hij dan gelijk mee. Als we dan later de rest van de kamer gaan doen  kunnen de spullen beilig in die hoek staan. Later duurt nog wel even, eerst even sparen.

1 opmerking:

  1. Dat valt me niks tegen. Een prima bedrag voor veel resultaat stel ik me zo voor.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...