dinsdag 16 augustus 2016

En weer een stapje verder

Vanavond een hele late post, maar ik moest eerst even bijkomen naar die schokkende rekstok finale.
Ontzettend jammer voor Epke, maar als ik het iemand dan gun is het Hambüchen wel.

Bij thuiskomst vandaag waren Buurman (pa) en Buurman (schoonpa) weer bezig geweest.


Zoals je ziet is mijn huis een uitdragerij inmiddels, maar de gang begint nu echt vorm te krijgen. De eerste elektra is ook verlegd. Morgen gaan ze nog een stopcontact maken onderop de nieuwe muur.
Wat zouden jullie doen?:
- In het midden voor extra bereik
- Meer in de hoek en dus iets meer uit het zicht

Op dit moment zit er een stopcontact gelijk naast het dressoir links op 90cm hoog. Het nieuwe stopcontact zal dichter bij de vloer gemonteerd worden. De muur is 2 meter lang.

Verder ben ik benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met K.euken Kampioe.n. Mag ook via de mail uiteraard (bakkenmetgeldblog@gmail.com).

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er al mooi uit, je vorige nieuwere post ook even gezien. Dat zul je van het winter ook wel gaan merken met de toch vanaf de trap denk ik.
    Wij hebben afgelopen jaar ook een mega verbouwing gehad, en hebben overal stopcontacten geplaatst ook met internetaansluiting en gelijk ook voor dimmerverlichting. Daar heb je aparte stopcontacten voor nodig, althans dat begreep ik van manlief en de elektricien. In de woonkamer hebben we alleen al in elke hoek zes dubbele of drie stopcontacten. Aan elke kant van de woonkamer ook tv aansluiting, zodat we over een paar jaar kunnen zeggen we willen de tv weer op zijn oude plek hebben te staan. Maar zijn tot nu toe heel blij zoals de tv en bank nu staan. Veel minder last van zonlicht. En in de uitbouw ook veel stopcontacten ook weer met tv aansluiting en internet en oplaadpunten met usb aansluiting. Het is ook maar net wat je gewend bent, maar wij zijn nogal huismusserig en kwamen in de oude situatie vaak wat te kort. En zijn tot nu toe blij dat we het zo gedaan hebben.
    En ja, de K.euken K.ampioen. Daar hebben wij onze keuken ook vandaan. Zou het nu waarschijnlijk niet weer doen of sterker in onze schoenen staan. We zijn natuurlijk ook wat ouder geworden en hebben ondertussen ook al wat meegemaakt qua verbouwingen e.d. Ze zijn nogal opdringerig qua verkoop. NU doen want anders geldt de korting niet meer en dan het hele jaar nog adverteren met die kortingen:-( Maar we hebben wel een hele mooie keuken ben er elke dag nog blij mee, zit er nu tien jaar in. Ik zou gewoon op gevoel af gaan en je niet laten opjagen door hun verkooppraatjes en kijk bij verschillende keukenzaken. Het kost veel tijd om uit te zoeken maar er gaat ook veel geld mee gemoeid. Hoe het precies bij ons is gegaan weet ik niet meer, die jaren toentertijd zijn wel een beetje een zwart gat bij mij.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb K.K. afgezegd. Ben toch nog niet toe aan de keuken dus leek me sowieso tijdsverspilling.

    En wat betrefd stopcontacten en aansluitingen. Die kun je in deze tijd natuurlijk niet genoeg hebben, zolang ze niet te opzichtig zijn. Het scheelt dat ik niet zo`n grote ruimte heb dus ik red me prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...