woensdag 17 augustus 2016

En hij is dicht!

En vanavond kwam ik thuis en was de muur aan beide kanten bekleed met gisps! Er staat nu een heuse gang!

Morgen komt de deur en wordt de elektra verder afgemaakt. Dan moeten nog een keer alle radiatoren eraf. En dan kan een een stukadoor komen. Maar ik begreep van mijn vader dat die het wel druk hadden.

We moeten wel heel erg wennen aan de verplaatsing van de lichtschakelaars. We grijpen nog regelmatig mis. Maar dat went vanzelf. Voorlopig laten we het bij aan en uit schakelaars. In de toekomst willen we waarschijnlijk voor dimmers gaan. Maar dat doen we pas als we genoeg gespaard hebben om de keuken/woonkamer in één keer aan te pakken. Ik verwacht dat daar nog wel 2 jaar over zal gaan, maar wie weet wat voor mooie technologieën er in de tussentijd weer bij komen.

Hebben jullie nog verbouwings- (of inrichting) plannen in de nabije toekomst?

De foto`s:

Zo was het vorige week nog
en vandaag (schemer dus wat donkerder)

En aan de gangkant! Het lijkt smal, maar valt dus reuze mee omdat het alleen bij de grond zo is.
Je moet echter niet met een kinderwagen komen, maar mijn bezoek komt toch nooit door de voordeur.


4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit! En je zult zien dat het ook scheelt met de warmte :-) Veel plezier met afwerken en weer gezellig inrichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes! Fijn dat je dit ook weer af kunt strepen en succes met de laatste puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...