woensdag 27 juli 2016

Jarig = Gratis

Morgen ben ik dus echt jarig en wordt ik weer officieel een jaar ouder. En behalve dat je dan een leuk feest kan vieren kun je ook van ontzettend veel acties profiteren. Wie jarig is WORDT getrakteerd!
Belangrijkste voorwaarde: Neem je ID mee!

Pretparken

Er zijn een heleboel pretparken waar je gebruik kan maken van een actie op je verjaardag waarbij je een gratis kaartje krijgt. 

Bij Walibi krijg je een gratis ticket op je verjaardag en je kunt ook nog een aantal vrienden meenemen met korting. In je eentje is er natuurlijk weinig aan!

Bij de Efteling kost het wat meer moeite. Je moet je aanmelden voor de nieuwsbrief. Vervolgens krijg je voor je verjaardag een kortingsbon. Daarmee kun je online een tickets kopen. Kopen ja, want je moet 3 tickets kopen om gebruik te maken van je verjaardagsticket! De ticket zijn tot 14 dagen na je verjaardag geldig

Er zijn er vast meer, maar ik ben de pretparken een beetje ontgroend (lees: ik wordt oud :S)

Sauna

Ik zelf ga wel een paar keer per jaar naar de sauna. En hoewel ik er morgen helaas geen gebruik van kan maken, was ik wel blij verbaasd met de mogelijkheden op je verjaardag. Er zijn een aantal sauna`s die een gratis entree bieden. Sommige zelf met eten erbij, maar sommige houden het bij een behandeling of een presentje. 

Op deze *klik* pagina staat een van alle mogelijkheden!

Uit eten

En dit is het kopje waar we morgen misschien gebruik van willen maken. Ik ga hier niet allemaal restaurants noemen. Als je op Google zoekt naar "gratis eten verjaardag" vind je er een heleboel en waarschijnlijk zijn er nog veel meer. 

Veel hebben de voorwaarde dat je betalende gasten mee moet nemen. Regelmatig minimaal 3 betalende klanten. Maar er zijn er ook die er geen voorwaarden aan verbinden. Maar volgens mij gaat niemand alleen uit eten dus gezelschap vinden zal vast niet het grootste probleem zijn.

Wij weten nog niet waar we heen gaan. Als het werk van VL te gek uitloopt gaan we misschien helemaal niet en gaat de kans over. 

Email

En dan is nog de email. Op je verjaardag mag je vaak de leukste reclame verwachten. Sommige verrassingen zijn een kat in de zak, maar soms zitten er hele leuke bij. Toen ik nog klant was van T-mobile kreeg ik altijd een grappig cadeau over de post. Een sticker voor op het raam of een opblaasbaar cijfer. 


Maken jullie ook gebruik van aanbiedingen voor je verjaardag?

7 opmerkingen:

  1. Bij T-Mobile kreeg man flink wat jaren geleden een slinger voor zijn verjaardag. Bij het uitvouwen keken lagen we in een deuk.Er stond heel groot hoer op. De A was weggevallen. We kregen de volgende dag een excuus brief met iets nieuws erbij maar het blijft een giller.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sauna hier in de buurt is gratis op je verjaardag. Ik ben jarig op een dag dat de sauna hier ieder jaar dicht is. Ik heb twee jaar terug een mail gestuurd of ik dan eventueel de dag ervoor of de dag erna gratis zou mogen komen. Mail terug dat dat niet kon. Dus ik had gewoon pech. Ik vind dat best klantonvriendelijk. Ik kan dus nooit gebruik maken van deze aanbieding. Mascha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel heel flauw ja. Jarig op een feestdag begrijp ik dus?

      Verwijderen
    2. 31 december. Niet eens een feestdag. Ik vierde het pas s avonds en had lekker overdag willen gaan maar kon dus niet. Mascha.

      Verwijderen
  3. Goede tips! Ik ben toevallig ook deze week jarig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat er zoveel aanbiedingen zijn voor verjaardagen! Dat wist ik niet. Hopelijk heb je gisteren een leuke dag gehad : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...