maandag 4 juli 2016

Bijna vakantie!

Op mijn vorige post bleef het akelig stil. Of niemand begaat zo`n blunder als ik of jullie blunder moet wel zo erg zijn dat het het daglicht niet kan verdragen. Wel jammer, had wel op een paar sappige verhalen gehoopt om in mijn leed te delen. *glundert*.

Sinds gisteren ben ik weer alleen thuis. VL is vanmorgen vroeg aan het grote avontuur van de Carbagerun begonnen. Ik moet zelf nog 2 daagjes werken. Donderdag inpakken en dan begint vrijdag mijn avontuur.

Mijn koffer ligt al voor 80% ingepakt klaar. Ik moet nog even ergens 2 zwarte hemdjes scoren met spaghettibandjes voor onder mijn nieuwe topjes. Vroeger stikte mijn kast van dat soort hemdjes. Nu heb ik ze alleen maar met brede bandjes. En stiekem vraag ik mij af of dat nou door de mode komt of dat ik gewoon ouder ben geworden.

Vrijdag wordt een lange dag en ik hoop dat alles goed gaat. De planning is ongeveer:

7:00    vertrek vanuit huis
11:00  aankomen op de parkeerplaats
11:30  shuttle naar vliegveld charleroi om vervolgens alle tijd te hebben
14:55  opstijgen
16:40  landen
17:10  bus 1
17:30  2 uur om even lekker te gaan eten
19:40  Bus 2
21.00  aankomst op bestemming

Wat er daarna gebeurt kan 2 kanten opgaan. Of ik ga binnen een uur k.o. of ik wacht tot VL wordt afgezet.

Wie heeft er ook wel eens in zijn eentje zo`n tippel gemaakt. En hebben jullie nog tips?

3 opmerkingen:

  1. Leuk die voorbereidingen. Bij de Hema heb je in ieder geval wel zwarte hemdjes met spaghettibandjes!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n tripje! Toen ik een jaar of 21 was heb ik een half jaar in het buitenland gestudeerd (letland). Ik ben daar alleen met de bus heengegaan, een nacht overnacht in een hostel en toen door met de bus naar de exacte bestemming.
    Vanuit daar nog een keer een trip gemaakt naar Warschau ook met de bus, erg goedkoop. Daar afgesproken met mijn zus die vanuit Nederland kwam.
    Ervaring is dat alleen reizen soms wel wat saai kan zijn, vooral als niemand je taal spreekt. Een goed boek doet je de reistijd vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van je blunder van vorige keer heb ik geleerd. Persoonlijk gebruik ik niet zoveel luchtjes. Maar nu wil ik jouw merk gaan proberen en dan bestellen via internet. Ben de winkel voorbij gelopen! Fijn dat je mij wijzer maakte! Dank

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...