vrijdag 17 juni 2016

Waar is mijn hoofd....??

*kijkt wild om zich heen*

Ik heb het op het moment zoooo druk. En ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg of waar het vandaan komt. Maar het houdt wel in dat ik gewoon niet aan bloggen toe kom. Ik heb de afgelopen dagen niet eens fatsoenlijk blogs kunnen lezen.

Ik ben dit weekend home-alone. VL is een weekendje fietsen in Duitsland en ik hoop echt even puin te kunnen ruimen. Ware het niet dat mijn moeder belde of ik morgen met haar naar de tuinen van Appeltern wilde. Ze had vrijkaartjes. Daar zeg ik geen nee tegen als tuinfan, maar dat betekend wel weer een hele dag minder op de planning.

Ik hoop dit weekend echt weer even te kunnen gaan zitten voor het schrijven van een fatsoenlijk bericht.

Hebben jullie ook wel eens zo`n moment dat je het gevoel hebt dat er alleen maar dingen bij komen op de planning......?

2 opmerkingen:

  1. Voortdurend, zelfs als ik heel hard aan het werk ben. Zet ik er zelf niet iets bij, doet een ander dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee ja, en dan kan ik zo'n medelijden met mezelf hebben.... Maar in een half uur kun je heel veel doen. Meestal is dan de ergste puinhoop opgeruimd.
    Succes er mee en een fijne dag met je moeder.
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...