woensdag 8 juni 2016

Nog precies een maand....

en dan zit ik in het vliegtuig naar kroatië! Ik ben er echt aan toe, maar ik vind het ook super spannend. Het is voor het eerst dat ik die kant op vlieg. Ik heb hiervoor nog maar 2x eerder gevlogen. En nu ga ik ook nog alleen heen. VL doet namelijk mee aan de Carbagerun en die eindigt in Istrië. Zijn 2 teammaten gaan terug met de auto en VL gaat met mij mee op het vliegtuig.

Daar bovenop moet ik ook helemaal naar Charleroi (BE) rijden in mijn uppie. Dus ook dat is een uitdaging. Maar met de TomTom mee gaat het vast lukken. Gewoon op tijd vertrekken en dan gaat het helemaal goed komen.

En dan hopelijk een week lang genieten van mooi weer, een blauwe zee, lekker eten en helemaal niks doen.

Het wordt nu echt aftellen. Hebben jullie dat gevoel ook als je een vakantie gepland hebt?





3 opmerkingen:

  1. Als ik een vakantie heb geboekt krijg ik altijd zo'n zwaar gevoel in mijn maag. Maar voorpret is natuurlijk wel fijn.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij blijven thuis dit jaar. Alvast veel plezier met de voorpret en aftellen. Vind het dapper dat je alleen op pad gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ik vind het zelf ook wel dapper, maar gaat vast goed komen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...