woensdag 1 juni 2016

Bezwaar inkomstenbelasting

Tussen alle ellende door ook nog een meevaller. Ik heb vandaag een nieuwe aangifte IB ingestuurd. Dat wordt behandeld als zijnde een bezwaarschrift. Ik dacht alles voor 2015 al afgesloten te hebben. Ik had het geld zelfs al op de rekening staan.

Maar vandaag kwam VL thuis met een nieuwe jaaropgave. Ze blijken een maand te hebben gedubbeld in hun systeem. Zijn oude jaaropgave was dus te hoog. Met de nieuwe gegevens en een aangepaste verdeling van de aftrekposten kom ik nu €485 voordeliger uit.

Ik kan het eerlijk gezegd haast niet geloven. Beetje te mooi om waar te zijn. Maar de belastingdienst berekend zelf de cijfers dus het zal wel kloppen. Ik verwacht zelf dat het minimaal 2 maanden gaat duren.

Mooie meevaller dus midden in de zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...