zondag 26 juni 2016

Bedankt!

Voor alle adviezen. Het is fijn om zoveel steun te krijgen. Na de eerste adviezen ben ik gister dan ook de deur uit gegaan. Ondanks de regen en op de fiets. Ik ben gaan shoppen! Dat telt ook wel als lopen toch?

Normaal ben ik geen fan van winkelen. Ik kan altijd slecht slagen (lees geld uitgeven). Maar nu was ik alleen en had ik een duidelijk doel. Ik ga over 2 weken op vakantie naar Kroatië waar het momenteel 30+ graden is. En ik had alleen nog maar lange broeken , truien en hempjes in de kast. Het boodschappenlijstje was:

- korte broek (van een lengte waar je kont niet uitvalt)
- Een jurkje (of 2)
- Een paar topjes (die meer aankleden dan een basic hempje)

Ik ben zeker geslaagd. Eerst bij TAKKO. Leuk spul voor een leuke prijs. Ik heb eigenlijk alles daar gevonden. Een korte broek die niet het allermooist was, maar zooooo lekker zat. En tegenwoordig hebben alle broeken een gebruikte look (als ze dan ook gelijk een gebruikte prijs hadden). En ook een heerlijk jurkje voor naar het strand.

Ik was dus al zeer tevreden. Mijn laatste stop was de steps. Daar was ik al lang niet meer geweest. Sinds ik niet meer in de accountancy werk heb ik niet meer zoveel gelegenheid voor de nette jurkjes die ze hier verkopen. Maar ik had er één gezien die heel erg leek op een jurk die ik vorig jaar net had weggegooid omdat ik hem (na zeker 6 jaar)  helemaal had afgedragen. De print is voor mijn gevoel exact hetzelfde, maar het model anders. Beter naar mijn mening en dus gingen we de paskamer in. En ik was verkocht. Het was een duur jurkje, maar als ik hem net zoveel draag als de vorige is hij het dubbel en dwars waard. Bovendien is het eentje die je het hele jaar kan dragen.

Na het shoppen heb ik lekker bij mijn ouders gegeten. En na het eten ben ik thuis lekker voor de tv gaan hangen. Toen de zon weg was heb ik haard buiten aangestoken en ben lekker een boek gaan lezen van de tuiniercollum van Emile Bodé (vorige week gratis gekregen).

Vanacht konden we helaas om half 2 nog van ene mini hardcore-feestje van een paar buren genieten. Nadat de politie erbij kwam duurde het nog bijna een uur voordat de rust was weder gekeerd. Het was een verjaardagfeestje, ze werd 32 konden we aan de andere kant van het blok horen. Als je me gezegd had dat het een examenfeest van 16-18 jarigen was had ik je ook geloofd.

* Drank maakt meer kapot dan je lief is*

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en we gaan er vandaag weer tegenaan. Kijken of we voor de zoveelste keer code geel ontlopen.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...