zondag 1 mei 2016

Verjaardags cadeautjes



Gister was mijn nichtje jarig. Het lekkere ding werd 2 jaar! Nu volgende week nog 1 verjaardag en dan is de marathon eindelijk over. Sinds eind maart hebben we elk weekend 1 of meer verjaardagen gehad. Ik denk dat het wel duidelijk is waar veel stellen zich in de zomer druk mee bezig houden.. hihi.

Terug naar gisteren. Wat was het meisje weer verwend. Een hele tafel voor cadeau`s. Allemaal grote dozen met duplo en waterplezier en Hello Kitty. Als volwassene kun je alleen maar jaloers zijn, want wat krijg jij nou nog voor je verjaardag. Ik krijg meestal envelopjes met geld. En je hoort mij niet klagen hoor, ik ben heel blij met de inhoud. Maar als je dan zo`n tafel vol ziet dan kijk je toch even weemoedig terug naar vroeger.

En het grappige is dat de cadeautjes voor die kleine meid nog niet eens het hoogtepunt waren. Nee dat was het uitpakken. Samen met Tante Karin scheuren als een monster. Heerlijk zo`n peuter in haar mooiste prinsessen jurkje die geluiden maakt als een grote leeuw die wel even korte metten zal maken van dat pakketje. RAWR RAWR RAWR.

Wat krijgen jullie voor je verjaardag? En wat heeft jullie voorkeur?

Vandaag is het weer eens heerlijk weer. Ik denk dat ik zo maar eens even op de skeelers naar mijn ouders rol voor de soep. Vanmiddag weer Formule 1 kijken en verder het huishouden weer bijwerken. Wat overigens meevalt dit keer want *tromroffel*  vriendlief is deze week spontaan op de knietjes gegaan en heeft het huis van boven tot onder gezogen en gedweild!

2 opmerkingen:

  1. Met name kleine kinderen vinden inderdaad vaak het uitpakken van de cadeautjes leuker dan het cadeautjes zelf :-)

    Wij kopen voor elkaar alleen nuttige cadeautjes, die wij alwilden aanschaffen. Of samen een dagje weg, naar de sauna bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitstalling van cadeautjes! Heerlijk dat ze ook kon genieten van het uitpakken : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...