zondag 22 mei 2016

Tuin update vervolg!

Mijn budge voor deze maand kan denk ik over de schutting. Ik ben vanmiddag onder lichte dwang van VL naar het tuincentrum gedirigeerd. Ik vond namelijk iedere keer wel een (financieel) excuus om niks voor de tuin te halen. Dus heb ik vanmiddag wel wat gekocht. Namelijk een lavendel voor onder de rozenstruik tegen de luizen. Een frambozenstruik omdat VL die heeeel graag wou (en ik liever niet). VL heeft ook een watermeloenplantje meegenomen om te proberen (succes!).

En ik heb ook een blauwe regen gekocht. Een wat duurdere want ik wou hem graag al wat hoger op stam hebben zodat hij van onder niet te veel meer doet. Die wou ik heel graag omdat die bij mijn ouders echt super mooi is. Bij ons moet hij om de berging heen gaan groeien en dan als hij nog over heeft een semi carport vormen. Duurt nog wel een paar jaar, dus bij deze even een foto van het voorbeeld van mijn ouders:
Deze is als het goed is 3 jaar oud.

Ik had van de week ook beloofd dat ik vandaag een foto zou maken van de struik die ik gekocht, maar dan die van mijn ouders. Dus bij deze wordt dit struikje van amper 40 cm:


Hopelijk ook een struik van ruim anderhalve meter:
4 jaar oud, ook met 400cm begonnen zonder bloemen. Mijn moeder dacht een mooi groen struikje gekocht te hebben.
Met het beroerde weer van vanavond zijn we nog even met mijn ouders d bowlingbaan in gedoken dus vandaar de late blog.  Happy hour dus 2 uur voor de prijs van 1. Ik vind 1 uur altijd te kort en 2 uur te duur. Dus dit was ideaal!



1 opmerking:

  1. Dat geeft de tuin een mooie pitoreske uitstraling. Een goede uitgave lijkt me... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...