zondag 8 mei 2016

Te mooi weer?

Ik was dit weekend van plan om na het slechte weer van de afgelopen tijd nu toch echt eens werk te maken van mijn tuintje. Uiteindelijk is dat er niet van gekomen.

Ik kwam namelijk tot de conclusie dat het TE mooi weer was om nieuwe plantjes in de grond te stoppen. Ik ben bang dat er met deze temperaturen er niet tegenaan te sproeien is. En overdag is het te warm om water te geven. Ze zouden gelijk verbranden.

Dit plan is dus maar in de ijskast gegaan. Volgend weekend weer een poging. Dan is het wat minder warm en bovendien gaat het in de dagen daarna weer regenen. dat lijkt mij ideaal voor het nieuwe groen.

Vaak hoor je dat er zoveel meer kan met mooi weer. Hebben jullie net als ik ook dingen gelaten vanwege het te mooie weer ;)?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...