zondag 15 mei 2016

(O)verstappen!!

Sorry allemaal. Geen uitgebreide post vandaag en waarschijnlijk eentje die de meeste niet interesseert. Ik mag graag de Formule 1 volgen en helemaal sinds verstappen meerijd. En degenen die het meegekregen hebben zullen zich voor kunnen stellen dat ik vandaag weinig meer heb gedaan dan rondjes door de woonkamer dansen. Voor het eerste in de geschiedenis het Wilhemus in de formule 1.

En niet alleen dat. Voor het eerst een Nederlander op het hoogste schavot en dat ook nog eens nadat hij voor het eerst een race in een voor hem compleet nieuwe auto reed. Complimenten aan het team van Mercedes voor de geweldige voorzet om er een bloedje spannende race van te maken met een droomeinde! Iedere F1 fan die vanmiddag niet voor de buis kon zitten: Gecondoleerd!

Go Max!!


en even goed gejat (van diverse sites):

4 opmerkingen:

  1. Ik luister graag op zondag middag 'langs de lijn' op N.PO1.Zo ook gistermiddag. Wat een enthousiasme, wat een bijzondere sportmiddag. Ik heb zitten huilen toen Max over de finishlijn reed. Voor mij is het een wonder en vind het ongelofelijk dat hij deze prestatie, mede dankzij vader, moeder en zijn team, neerzet. Iedere keer als ik er aan denk krijg ik er weer kippenvel van :-)
    Grtjs, Astrid C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou... ik heb met de man een deel van de wedstrijd ook in de herhaling zitten kijken.
    En dat terwijl ik echt niet van racen hou. Leuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook al jarenlang F1 fan. Toen vaderlief van Max nog meereed en mannen als Coulthard en Senna nog reden. Vond het enorm spannend gisterenmiddag en een topprestatie van iemand die nog zo jong is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hè. Wij hebben ook allemaal zitten kijken. Altijd al trouwens. Jos, zijn vader en opa, wonen vlakbij ons. Het dorpje van hun ligt op een 10 minuten hier vandaag. Heel erg sjiek.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...