dinsdag 10 mei 2016

de blauwe envelop is binnen!

Na het bericht in de inbox van "mijnoverheid" op vrijdag, zijn vandaag de blauwe envelopen gearriveerd. En het grappige is dat de aanslag die ik moet betalen een aanslagdatum, van 10 mei heeft en de aanslag die ik uitbetaald krijg één van 12 mei. Ik vermoed dus dat ik donderdag het bedrag gestort krijg. Ik vind het altijd bijzonder om te zien dat overheidsinstanties in de toekomst kunnen factureren.

Voor vanavond staat het songfestival op het programma. Ik vind het eigenlijk een aanfluiting, maar toch kan ik het elk jaar niet laten om er naar te kijken. "Fout maar Goud"zullen we maar zeggen.

Hoe schatten jullie de kansen in van "onze" Douwe Bob? Ik ben in elk geval heel benieuwd hoe die 10 seconden stilte ingevuld worden....

Verder heb ik helaas niet zoveel te melden. Maar volgens mij ben ik niet de enige, want de aanvoer van blogs is wat minder op het moment. Zal wel door het mooie weer komen. Toch maar eens hard gaan nadenken over interessante onderwerpen voor aankomend week ......gelukkig hangt de winterjas nog niet op zolder!

3 opmerkingen:

  1. Geen idee, ik zit nu eindelijk weer eens naar 'dutch pride' te kijken in de voorrondes. Al jaren niet mijn ding, maar na Anouk en Ilse werd het toch wel wat namens ons landje.

    Ik kreeg ook de blauwe envelop nog extra. Het geld heb ik vanavond ingepland op 21 juni en meeste wat ik moet betalen is de te veel ontvangen renteteruggaaf gezien we zo succesvol hadden afgelost. Dit jaar dan maar een extra spaar voor de na heffing voor dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier is de blauwe enveloppe vandaag bezorgd, na een eerdere digitale aankondiging. Fijn dat het te ontvangen bedrag gelijk ia aan het bedrag dat wij bij het indienen van de aangifte voorzien hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is mij eigenlijk nog nooit overkomen dat dat anders was eigenlijk. Maar ik moet ook zeggen dat ik mij kan herinneren dat je vroeger eerst een voorlopige kreeg en dan veel later nog de definitieve. Nu is het geloof ik gelijk definitief.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...