donderdag 19 mei 2016

Keukengrepen *stoom uit de oren*!!

OK! Het advies voor als je een nieuwe keuken mag uitzoeken?

Neem geen handgrepen waar nog iets uitsteekt!


Vandaag bleef ik voor de zoveelste keer achter de bestek-la hangen!
Grrrrr. De keuken is nog te goed, maar ik kan mij er op zo`n moment zo aan irriteren!
In mijn keuken komen afgeronde grepen of misschien wel helemaal geen (zichtbare).

Zo dat moest ik even kwijt! 
Willen jullie ook nog even iets ventileren?
Brand los, het lucht heerlijk op!

10 opmerkingen:

  1. Heb precies dezelfde grepen, ook spijt van.
    rotdingen zijn het. Trok er vorig jaar de zak van mijn favoriete vest mee kapot, doet nog pijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij i.k.e.a. kun je voor heel weinig geld andere grepen kopen, scheelt veel ergernis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil eigenlijk heel graag een andere keuken. Heeft ook met de verbouwing van de gang e.d. te maken en hoe de ruimte daardoor veranderd. Vooralsnog hou ik de centjes maar in de zakken en probeer ik de zakken heel te houden in de keuken ;)

      Verwijderen
  3. Wat waterman al zegt!
    Even opmeten wat de afstand tussen de gaatjes is, kijken op de site van i.kea of ze iets hebben wat je leuk vindt en vervangen die rotdingen ( wel naar de kringloop brengen of hergebruiken ;)
    Vervangen is zo gebeurd met een schroevendraaier of schroefboormachine.
    C@th

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..daqr zou ik me ook aan ergeren 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En als je dan andere handgrepen neemt: neem geen scherpe hoeken! Dat hebben mijn ouders en krijg je ook ontzettend blauwe plekken van als je er te dicht langs loopt, ik denk zelfs dat dunne stof er ook nog wel van kan scheuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep. Zoiets heb ik in het verleden ook gehad. Nooit meer. Nu gewone grepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de tip zeg. Daar zou ik ook zo intippelen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net een nieuwe keuken en veel tijd aan het uitzoeken van de grepen besteed. Op een bord kon je ze allemaal voelen en bij sommige kon je nauwelijks met je vingers om de greep komen en anderen waren weer met scherpe randen.
    Ik heb nu een met aan beide zijden afgeschuinde hoeken en recht midden. Het is best een kostenpost want ik had er 26 nodig! Diegene die het mooist en fijnste vond vielen af omdat dat ook bijna de duurste was, nu alleen al aan grepen 150 euro minder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo dat scheelt behoorlijk! Maar goed een keuken mag je hopelijk heel wat jaren van genieten dus het mag wat kosten!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...