vrijdag 6 mei 2016

Ik lag bovenop de stapel!

Yay, ik kreeg zojuist een mailtje dat er een bericht was in mijn "mijnoverheid" account!

En dat blijkt de definitieve aanslag te zijn! En dat betekend dat de centje dit jaar weer vroeg komen.
Waarschijnlijk kan ik de storting in de loop van volgende week verwachten.


Nu is het wachten op de definitieve aanslag van vriendlief, maar daar heb ik niet zo`n haast mee. Die moet namelijk betalen. Maar ergens vind het wel lekker als die ook snel komt. Dan is het maar weer achter de rug. Veel rente valt er momenteel toch niet te trekken.

Vanmorgen uit bed komen viel niet mee. Mijn benen zwabberde aardig na die fietstocht. Maar ik de loop van de ochtend trok dat alweer weg. Met dit heerlijke weer is het heerlijk vertoeven. Bijkomend voordeel is dat de was weer buiten kan hangen en echt in turbo-tempo opdroogt. Niet overbodig want ik had echt mega-veel om te wassen. O.a. het beddengoed en dat is zoveel makkelijker weg te hangen buiten (binnen moet ik het vaak in 2 stappen doen).

Ook ben ik nog even in de winkels geweest. En heb wat zomerse shirtjes gekocht. Ik had namelijk praktisch geen bovenkleding meer voor de zomer en het begon nu toch echt veeeeel te warm te worden voor truien ;). Het zijn 2 basic topjes geworden in kleuren die ik nog niet had. En een t-shirt. en daarnaast nog een fleurig tanktopje!

De rest van de dag lekker een short aan en het nieuwe topje en bruin worden. En ik ben eerlijk gezegd nog aan het overwegen om vanavond weer te gaan fietsen. Alle lekkere ijswinkels zijn nu een maal niet hier in het dorp... hihi. je moet een doel hebben toch  :P

3 opmerkingen:

  1. Dan lag ik helemaal bovenop. Ikzelf had hem op 3 mei al gekregen. Vriend heeft hem gisteren ontvangen. Ik krijg een klein stukje terug en vriend moet betalen. We eindigen dan toch nog een klein beetje in de plus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook gisteren ontvangen, bedrag is nihil. Die van manlief is interessanter maar die is er nog niet. Ik verwacht deze ook elk moment, want die van mij is gekoppeld aan die van hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van vriendlief hier was ook dezelfde dag binnen. Hij had alleen het mailtje over het hoofd gezien :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...