zaterdag 14 mei 2016

Het is binnen hoor!

Ja de belastingcentjes zijn gister binnengekomen. Keurig zoals door de medebloggers voorspeld.
Nog voor 12 uur het bedrag dat overbleef (na betaling van vriendliefs aanslag) naar de spaarrekening geboekt. En wonder boven wonder is ook dat nog voor het weekend over gekomen. Compleet tevreden het pinksterweekend in!

Songfestival

Vanavond staat het songfestival op het programma. Ik ben benieuwd waar douwe gaat eindigen. Het leukste aan de hele finale is eigenlijk het moment waarop de punten gegeven worden. De presentatoren maken er soms nog een grotere show van dan de acts die ingestuurd zijn. Zoals Paul de Leeuw een paar jaar geleden.


Formule 1

Morgen hebben we natuurlijk de Formule 1 met onze Max Verstappen! Die jongen is echt briljant bezig en zet iedereen te kakken. Nou hopen dat hij morgen in elk geval de race uitrijdt en dan duimen we tegen beter weten in gewoon voor een podiumplaats. Een mens mag hopen toch ;-P.

2e pinksterdag

Dan heb ik hoogst waarschijnlijk de dag voor mijzelf want vriendlief gaat met de mountainbike een streetrace rijden. En als hij het goed doet dan is dat een dagprogramma. We gaan het zien. Ik weet nog niet wat ik zelf ga doen. Maar wellicht zoek ik wat plantjesmarkten op. Het owrdt toch eens tijd om wat aan al doe kale grond te doen.


Wat gaan jullie doen dit voorlopig laatste collectief lange weekend van het jaar?

1 opmerking:

  1. Vandaag naar de Mei markt in Tilburg, heel leuk!
    En morgen naar de moestuin er moet nog wat gedaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...