maandag 23 mei 2016

Gevloerd! (game of thrones)

*niet lezen als je GoT nog niet gekeken hebt!*

Ik ben niet echt een seriekijker, maar ik kijk dus wel Game of Thrones. Het is de enige serie waar ik naar uitkijk. En dat is dus slecht 1 uur in de week voor slechts 10 weken.

Waar ik vorige week nog met een enorme high bij de televisie wegliep en heerlijk van de aflevering heb zitten nagenieten, was dit keer de andere kant van het spectrum aan de beurt.

Ik heb zitten janken, tranen met tuiten. En was helemaal gevloerd! Ik ga niet uitleggen wat er gebeurde want daarvoor moet je gaan kijken. Maar laten we zeggen dat er een einde kwam aan iets wat ongemerkt toch best wel wortel had gezet in de harten van de fans....

En dan ben ik echt zooooo blij dat ik het opneem. De première is altijd om 3 uur s`nachts (21:00 uur in amerika). Aangezien ik maandag gewoon moet werken slaan we die maar over, maar ik neem hem wel op, want in nederland is hij pas op maandag 20.30 op de buis. In de eerste plaats omdat ik na een hele dag wachten (en vooral niet op het internet kijken) niet nog eens tot 20:30 kan wachten!!

Maar na vanavond heb ik ook door dat als ik op dit moment nog die shock had moeten verwerken ik waarschijnlijk niet heel best naar bed was gegaan. Nu is de eerste schrik weg met behulp van heel wat nieuwe "Britains got Talent"filmpjes.

Ik kan niet wachten tot volgende week in de hoop dat we dan weer iets minder duister mogen eindigen. Zijn jullie ook al eens zo genadeloos te grazen genomen door een serie?







6 opmerkingen:

  1. Nu heb je toch wat verklapt.. 😔

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awww. Ik had nog speciaal gewacht tot ruim na de uitzending! Ik heb het weggehaald. Sorry.

      Verwijderen
    2. intussen gekeken... geeft niet hoor....

      Verwijderen
  2. ik kijk altijd op maandagochtend tussen 10 en 11, dan heb ik mijn uurtje voor mezelf met kinderen op school/psz en in bed. Toen ik om half twaalf mijn zoon ging ophalen van de psz kwam er een vader achter me aan die van een afstandje riep, 'hold the door!' Ik schrok me helemaal lam :p

    ik had vorige week al een heel naar voorgevoel over deze week, aangezien ze toen zo hoopvol en vrolijk bezig waren... dat kon niet lang duren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Game of thrones zo naar een naargeestig vaak. Ik ben om die reden afgehaakt.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hier ook sip er van :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...