donderdag 5 mei 2016

ff en rondje fietsen. ..

That's what he said. ..

Met het mooie weer van vandaag dacht ik vanavond laat ik eens een keer meegaan.  Dat wil hij zo graag, samen met mij fietsen.  Niet door de bossen aangezien ik alleen een gewone fiets heb,  maar dat deerde niet.

Vol goede moed vertrokken met de wind in de rug.  En zojuist thuis gekomen na een rit van 47km..!!

Even voor de goede orde.  Ik heb sinds ik begin maart de sportschool heb opgezegd weinig meer gedaan dan een avondwandeling en 3 skeelertochtjes van minder dan 5 km.

Auw auw auw. Mijn kont doet zeer, mijn polsen en mijn benen voel ik ook. Ik wil niet weten hoe ik morgen wakker wordt. En dan heeft vriendlief mij de laatste 15km nog voortgesleept omdat het niet snel genoeg ging (uiteraard wel braaf meegetrapt).

Hebben jullie je ook wel eens vergist in een goede bedoeling?  ;-)

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, dat is echt hartstikke ver! Petje af dat je het hebt volgehouden. Ik kan me voorstellen dat je vriend je moest trekken aan het eind.

    Om het goed te maken kan hij je mooi masseren op de zere plekken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor ik als wat langer fietser overkomt me nog te vaak zo nu en dan dat ik hongerklop krijg. Dat betekent dat je tijdens het fietsen moe en uitgeput raakt en geen energie meer hebt. Het fietsen niet lekker gaat en alles omdat ik te weinig heb gegeten onderweg. Bij lange tochten en daar is 47km op een gewone fiets ook 1 van, is vocht en voeding zeer belangrijk. Uiteraard ook een goede conditie.

    Ik was gisteren ook aan het toeren en het wat volop genieten van de mooiste maand van het jaar wat ons land het mooiste land maakt. Ik ben dan altijd weer verliefd op Nederland. Ik hoop dat je ondanks je zadelpijn wel genoten hebt van de omgeving. Het was gisteren een schitterende lente dag in eigen land.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...