maandag 30 mei 2016

Daar wordt je stil van...

Vanmorgen op de groepapp:

D: Jongens er iets erg gebeurt met T
Wij: Oh nee (toch niet met de motor ofzo?)
D: Hij is voor de trein gesprongen , ik snap er niks van.......

Nou als je daar niet stil van wordt. Onbegrijpelijk en totaal niet zien aankomen.
Vanmorgen zijn wij een maatje verloren.

D is haar mannetje verloren en ze hadden al zoveel opgebouwd.
We kunnen er nu alleen maar voor haar zijn.

Als er deze week niet zoveel uit mijn handen komt dan weet je waarom.
Maar misschien gebruik ik het wel juist als afleiding
als je er te lang over nadenkt...


15 opmerkingen:

  1. Veel sterkte....geen woorden voor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk hoor...sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een triest bericht. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte, wij hadden ook zo iets 7 jaar geleden toen sprong een vriend van 11 hoog van een flat.
    Dat sloeg in als een bom.
    Dus ik kan zo een beetje je gevoelens begrijpen.
    Je word stil van zo iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff...sterkte ermee. Kwam het onverwachts voor je vriendin?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Klein wereldje. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...