zondag 29 mei 2016

Bloempje

Om de post van vanmorgen maar gauw van de voorpagina te wissen en snel te vergeten, maar even een berichtje uit de tuin. Mijn roos is nu dan officieel van start. Hij zit echt super vol knoppen dus ik ben benieuwd hoe het ontwikkeld:

En ook de klaproos begint. Deze is uit een onbekend zakje gekomen dus het was tot voor kort nog een verrassing wat het zou worden.

Ik zou niet weer voor de klaproos kiezen overigens. Hij is wat lomp voor in mijn bescheiden kuipjes. De jasmijn die nog weer op gang moet komen na heftige snoei en een verhuizing verdwijnt helemaal achter het toch niet heel fraaie groen van de papaver.

1 opmerking:

  1. Oh leuk een roos in je tuin. Mijn klimroos aan de voordeur is na 6,5 jaar van een klein plantje nu een fijne volle struik geworden boven de voordeur. Eigenlijk mijn tuin is compleet volwassen op moment dat ik weg gaan *snik* maar goed ik ga voor een nieuwe tuin :-) als ik dit weer zie, zo geniet. Er zijn een paar dingen die ik graag in de tuin zie, neem zelf ook wat zaden mee straks: Lupina's, verbena's, klimroos (of struik), lavendel, akelei, harte brekers, klimhortensia's en rozemarijn(struikje).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...