vrijdag 15 april 2016

Vrijdagavond amusement

Mezelf toch maar even "dwingen"om iets te schrijven, voordat ik er helemaal mee ophoud. Klinkt dramatisch, is het niet, maar ik heb er wel een handje van.

Weinig consuminder nieuws hier dus dan maar wat anders. Talentenjachten! Die in Nederland kijk ik allang niet meer, maar via YouTube volg ik wel een heel legio uit het buitenland.

Wat ik niet leuk vind kan ik dan gewoon overslaan! Waar ik inmiddels wel achter ben:
- Ik heb echt een hekel aan country. Ik kan het hele geluid of stemgebruik gewoon niet uitstaan.
- De standaard "grote"liedjes beginnen echt vervelend te worden
- Ik heb weinig met schreeuwerij, de kleine liedjes spreken mij het meeste aan

In de loop van de jaren heb ik meerder grote ontdekkingen meegemaakt door mijn youtube abbonementen en zo`n eerste moment is toch altijd nog het gaafst. Een voorbeeld is bijvoorbeeld Susan Boyle`s - Memories. Van die mensen waar je het echt niet van verwacht.

Bij deze het liedje waar ik vanavond met het meeste plezier naar heb geluisterd:

Sorry jongens ik was te snel . DIT IS GEWELDIG!:



Britains got talent blijft gewoon de beste show...


1 opmerking:

  1. Ik keek dit weekend hollands got talent bij mijn schoonouders. Best leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...