maandag 11 april 2016

Ik wil met de tuin bezig....

maar ik kom er niet aan toe.

Met het mooie weer van vandaag kijk ik echt met een scheef oog naar mijn tuin. Er staat namelijk bijna niks en overal om me heen begin de tuinen tot leven te komen. En ik wil dat ook!

Er komt steeds wat tussen en het is zo duur allemaal. Ik moet sowieso eerst nog heel wat grond aan mijn kuip toevoegen voordat ik ook maar iets ga doen. Die is namelijk aardig ingeklonken sinds hij vorig jaar gemaakt is en er kan zeker wel 10cm bij. Anders komen de mooie bloempjes niet over de rand en dat is waar ik van droom. Zo`n bak vol met groen en kleur die bijna letterlijk uitpuilt. Maar dat kost wel een paar jaar.

Komend weekend eerst maar een grond scoren. Mooi moment om de auto zijn laadvermogen te testen!

Ik heb trouwens net volgens mij de eerste knop in de roos gespot. En voor Gewoon Vlijtig een wat vertraagd antwoord: Ik gebruik een middel van Bayer Garden voor de luizen:

En dank voor alle tips eerder over groene aanslag in de tuin. Ik heb gister een paar flessen schoonmaakazijn gehaald en de stoep ingesmeerd en je ziet vandaag al een enorm verschil!

Komt de boel bij jullie in de tuin ook al los?

1 opmerking:

  1. Ik voel me al een paar weken bezwaard omdat ik het gevoel heb dat ik in de tuin moet gaan werken... Dus nu heb ik me voorgenomen vanaf morgen weer elke woensdagochtend te tuinieren. Ik voel me meteen al beter : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...