dinsdag 15 maart 2016

Ziek zijn is saai



Vanmorgen ben ik dus ondanks de waardeloze nacht toch braaf naar het werk gegaan. Waar mijn baas mij weer overtuigde dat ik waarschijnlijk och beter naar huis kon gaan. Ik ben echt heel erg blij met mijn baas, want hij had gewoon gelijk. Dus om 10 uur vertrok ik weer naar huis.

Bij thuiskomst dacht ik een lekkere mok bouillon voor mezelf te maken. Om deze vervolgens op de bank op te drinken. De helft dan, want vervolgens liet hem omvallen. Over mijn schoot heen, dus als de donder alle kleren uit. Mijn bovenbeen kleurde een beetje rood, maar dat trok gelukkig vrij vlot weer weg. Maar goed niet ideaal als je je toch al beroerd voelt.

Uiteindelijk was ik helemaal kapot en ben dus gewoon op bed gegaan. Pas om 18:00 uur ben ik daar weer uit gekomen omdat het eten klaar was. Dat hebben we braaf naar binnen gewerkt. Lang leve de rookworst die erdoor zat!

Na het heb ik nog wat TV gekeken en wat getekend, maar zelf aan tafel zitten tekenen was te veel moeite. Heb ik de tussentijd nog zoveel mogelijk gedronken, maar het zet voor mijn gevoel nog geen zoden aan de dijk. Volgens mij heb ik deze keer last van mijn voorhoofdholte, want er staat af en toe druk op mijn rechter oor.

Ziek zijn is dus naast beroerd gewoon ontzettend saai, Nu kijken wat de nacht brengt!

P.s. volgens mij ben ik bijna door mijn tissues heen ....gelukkig zijn er nog toiletrollen..

5 opmerkingen:

  1. Beterschap, en neem vooral rust. Misschien met een tablet in bed Netflixen, dat is niet saai :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Helaas geen netflix hier. Maar ben niet echt een seriekijker. Bovendien kon ik me al niet meer focussen op de tv.

      Verwijderen
  2. Beterschap! En goed uitzieken, anders blijf je er vaak veel langer mee zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bang dat ik vorige maand inderdaad toch te snel ben geweest. Maar je voelt je zo lullig :/

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...