woensdag 23 maart 2016

Zelfgemaakte meuslireep


en hij is lekker! Vooral omdat hij niet zo mierzoet is als die in de winkel. Ere wie ere toekomt, want dit juweeltje is gebakken door vriendlief. Het was zijn eerste poging en bijzonder geslaagd.

De bedoeling was om hem gisteravond om het recept te vragen om hier neer te zetten. Maar meneer had een avond karten zou om 6 uur al weer weg en ik heb er in de haast niet meer aan gedacht. En later lag ik al lekker te snurken.

Ga ik nog achteraan dus, maar wat weet ik wel wat er in zit:

- Haver
- Dadelsiroop
- Kokos
- Rozijnen
- Hoogst waarschijnlijk ook zonnebloempitten.

Ik weet dat het in de oven is geweest. Maar de fijne details komen nog. Van mij mag hij het vaker doen. Morgen weer een stukje in de broodtrommel... en als ontbijt :P!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...