dinsdag 29 maart 2016

Druk druk druk druk

Ja echt druk.

- Vrijdag gewoon werken en daarna feest van mijn zwager die 30 werd
- Zaterdag moest VL werken van 6:30 uur tot 20:30. Ik had 1 dag om het huishouden te doen en s`middag nog een verjaardagsfeest van een neefje
- Zondag was mijn vader jarig. Dan help ik mijn moeder zowel met de logistiek als het op maken van de taart. Die dag was dus ook zo voorbij!
- Maandag kreeg ik heerlijk ontbijt op bed, waarna we de hele middag met de schoonfamilie op pad waren. O.a. een uurtje bowlen waarbij ik alle macho-mannen heb ingemaakt ;)
Bedenk er nog even een groot glas vers geperste jus bij!
Vandaag was weer een normale werkdag. Deze week nog 2 werkdagen te gaan en dan is vrijdag de grote dag dat vriendlief geopereerd wordt. Het is geen enorme ingreep, maar hij gaat wel onder zeil. En dat maakt het toch nog best wel spannend.

En zo vliegt de tijd. De tijd van alle feestdagen en snipperdagen en alle dingen die zich daar ook nog weer tussen wurmen. Pas in juni keert de regelmaat weer terug en dan staat de zomervakantie alweer voor de deur.

Denken jullie ook wel eens "waar blijft de tijd?"

1 opmerking:

  1. Die paar seconden die ik in het afgelopen weekend en de afgelopen weken over had, was dat inderdaad mijn gedachte: waar blijft de tijd...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...