zaterdag 12 maart 2016

Beetje afgeleid...

Ik heb wat langer gewacht met een nieuwe post. Deels omdat ik eigenlijk weinig inspiratie hebt, maar ook deels omdat ik een beetje afgeleid was. Door het monnikenwerk. Het tekenen werkt echt verslavend en ik wil heel graag mijn tekening afmaken. Maar naast zere vingers beginnen de potloden nu ook een serieus probleem te worden. Waarschijnlijk zijn ze een keer ergens hard neergekomen, want ik ben soms langer bezig met punten slijpen dan met werkelijk kleuren. Het is zelfs zo erg dat ik een paar keer vreesde dat ik de mandala niet rond zou komen! Gelukkig heb ik wel goed gezelschap onder het tekenen:

Een andere reden om nog even te wachten was de hoop dat er nog wat meer reacties zouden komen op mijn vorige post over de ervaring met het energieplatform Enelogic. Dat was helaas maar één en daarbij was de inschrijving nog niet eens afgerond door onbekende redenen. Dat was dus een beetje een ontgoocheling die vermoedelijk ook mijn motivatie om te schrijven aantaste. Maar goed, we hebben de eerste stap weer gezet en wellicht komen er later alsnog reacties op, want ik ben echt nieuwsgierig!

Morgen staat er een uitje op het programma. Eentje die echt in het consuminder thema past, want behalve het transport is het gratis. Via de ING heb ik kaartjes bemachtigd voor het rijksmuseum. Inclusief een lezing over het versieren van kleding en de geschiedenis van kleuren *klik*. Ze hebben daar momenteel ook een expositie over, dus het lijkt mij leuk om eerst de lezing te hebben en daarna nog door de expositie te kunnen lopen. We worden vanaf 12 uur verwacht dus dat betekend op tijd op pad morgen. Zin in!

Nog mensen die daar morgen ook heen gaan en dus  tegen het lijf kan lopen?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben daar vorige week zaterdag geweest. Was nog nooit eerder in het Rijks geweest. Ik zag een mooie zwierige zwarte jurk. Gevraagd om een patroon in de Knip. Dus wie weet.
    Tip, in de rechtervleugel met de oude meesters beneden is een picknick plek. Daar kun je aan tafels je eigen eten opeten. Het restaurant is behoorlijk aan de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...