maandag 14 maart 2016

Alweer ziek

Vanmorgen opgestaan met een barstende koppijn en die is de hele dag niet meer weggegaan. Maar in bed blijven liggen was geen optie. Ik had vandaag namelijk vrij genomen zodat ik met vriendlief mee kon gaan. Die moest vandaag naar het ziekenhuis om te horen of en wanneer hij geopereerd zou worden. Het betreft een dagopname, maar het blijft altijd spannend. Hij wil liever niet dat ik details geef, maar ik kan wel vertellen dat hij er heel erg last van heeft. Dus het bericht dat het binnen 4 weken zou gebeuren was wel erg fijn.

S`middag heb ik zeker 3 uur op bed gelegen. Ik had om 19:00 uur een massage staan en daarna zou ik mij bij mijn zusje & zwager meldden om de aangifte na te kijken. En omdat ze het al een poosje krap hebben en ook nog zo`n irritante 4 weken loon heb ik ze ook gelijk een blanco versie gegeven van mijn Excel bestand. Mijn zusje vond het wel wat, dus ik hoop dat het helpt om beter uit te komen.

En nu ben ik gesloopt, maar ik hoop echt dat het morgen over is. In februari ben ik namelijk ook al een week ziek geweest. En dat is waardeloos, zowel voor mij als voor de werkzaamheden. Ik ga nu dus lekker douchen en dan op bed.

Duim maar voor mij!

5 opmerkingen:

  1. Oh beterschap. Ben je bekend met celzouten? Wellicht wat voor je om aan te sterken en tegen hoofdpijnklachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! En sterkte voor 'vriendlief'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt ziek zijn is ook gewoon waardeloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend zo'n hoofdpijn. Vooral als je toch gewoon door moet. Hopelijk voel je je vandaag beter!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou om 10 uur zijn we maar weer naar huis gegaan. Waardeloos. Nu op de bank/bed hangen. Bij thuiskomst een kop bouillon gemaakt en deze vervolgens voor de helft over de schoot laten vallen. Ging lekker dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...