zaterdag 13 februari 2016

Vroeg! Koud!

VL en zijn broertje gingen vanochtend een toertocht doen op de mountainbike. Ze zouden eerst 60 kilometer gaan doen, dat werd 45km bij de start en halverwege het parcour hebben ze toch maar de afslag voor 30 km genomen. Ze vonden het wat te koud en ik kan het alleen maar met ze eens zijn.

Want! Als zij toch weg waren moest ik maar gezellig met mijn schoonouders mee. Die gingen foto`s maken in de buurt van Heerde. Dus om 8 uur in de auto die kant op. Dat ging niet helemaal soepeltjes omdat er nog wat onenigheid was over de locatie. Daarbovenop kwam ook nog de zichtbare teleurstelling dat ze toch te laat waren voor de opkomende zon (joh).

Eenmaal aangekomen op "een" locatie duurde het 10 minuten voordat ik mijn tenen niet meer voelde en mijn gezelschap uit het zicht verloren was. Ik heb wat foto`s geschoten en ben maar weer lekker in de auto gaan zitten. Dit soort ochtenden zijn schijnbaar niet aan mij besteed en ik ben ook zeker nog geen bevlogen fotograaf. Misschien in de zomer weer, iets warmer.

De rest van de dag gaan we maar lekker in het huishouden scharrelen, morgen geen tijd voor. Morgen is het valentijn en ik geloof dat VL genoeg op planning heeft. We gaan in elk geval uit eten. De rest van het schema heeft niks te maken met valentijn.. Of hij moet me verrassen. Hebben jullie morgen nog valentijnplannen?

Bij deze toch nog maar 3 foto`s die ik wel leuk vond om te delen.
(veel meer heb ik ook niet gemaakt)

over de ijssel

hoogwater

en nog even langs de hei op de terugweg



8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Wij geven elkaar altijd een kaartje met valentine en daar blijft het bij. Mijn man is de 15e jarig dus moet ik zowiezo een cadeau regelen. leuke blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbel dank! Dit geeft toch wel motivatie. Voor zowel de blog als de fotografie ;). Fijne valentijn en verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was vanmorgen inderdaad goed fris, langs de lijn van het voetbalveld. Is de omgeving waarin jij je bevond toch een stuk mooier :-) Mooie foto's, net name het 'lijnenspel' van de tweede foto spreekt mij erg aan. Het begint dan weer te kriebelen om de uitrusting weer van stal te halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik vond het gisteren ook echt ijzig koud, ondanks het zonnetje.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...