woensdag 17 februari 2016

Update : auto crisis

Ik kom tijd tekort deze keer geen uitgebreide post. Maar wel even een update op mijn post van vorige week:

autos mijn nemisis

Mijn gebeden zijn verhoort en de auto was verkocht voordat VL de kans kreeg.
Voorlopig is een consuminder-crisis dus weer afgewend. Hoe lang is natuurlijk weer afwachten.

Maar buitenkansjes zoals deze auto (en dat kon zelfs ik zien) zijn er maar zelden. Vingers gekruist dat de volgende pas volgend jaar de kop op steekt!

En dan zullen we heel snel kunnen schakelen, want dan hebben we het geld in onze hand!



3 opmerkingen:

  1. Inderdaad gelukkig dan voor jou.
    En als je het volgend jaar zelf wel hebt zou het ook jammer zijn om te lenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de huidige rente maakt het eigenlijk heel weinig uit of ik het maandelijks overmaak naar de spaarrekening of naar de uitlener. In ons geval mis ik alleen de spaarrente van *tromroffel* 0,9%. Maar het gaat uiteindelijk om het principe. Eerlijk is eerlijk als de perfecte auto om de hoek komt zullen we het straks toch moeten overwegen, want onze huidige auto zit een beetje op het randje van iets of niks waard. En de betrouwbaarheid en onderhoudsfrequentie wordt ook slechter. Time wil tell..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de rente is echt niet veel, daar hoef je het niet voor te laten.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...