zaterdag 27 februari 2016

The Voice Kids

Toen ik gister tijdens de reclame aan het zappen was, kwam ik ook langs "The Voice Kids". Ik heb nooit het geduld om dergelijk show helemaal te kijken dus ik zapte vrolijk door.

Maar uiteindelijk ben ik dan wel zo nieuwsgierig dat ik  vandaag wel even op YouTube de clips ben gaan kijken. En ik had mazzel want volgens mij waren gister de laatste blind auditions. Dus ik kon in 1x alle audities bekijken.

En wou wat een hoog niveau zeg. In mijn ogen was dit van betere kwaliteit dan de laatste volwassen versie. Onder meer omdat ze van die leuke liedjes kiezen. Hier en daar zit er wel één tussen met de zoveelste herkauwde klassieker (zoals "I will always love you" die overigens wel erg goed was), maar de meeste liedjes zijn toch wel recenter.

Wat ik nog knapper vind is het niveau van het Engels. Het overgrote deel zingt in het Engels alsof het hun moerstaal is. Of ze precies weten wat ze zingen durf ik niet te zeggen, maar het klinkt in elk geval goed. 1 jongetje zong een liedje van SIA, waarbij ik zelf laatst nog dacht hoe krijg je het uit je strot. En hij deed het probleemloos en goed verstaanbaar.

Ergens vind ik het wel jammer dat de jeugdreeks zoveel korter duurt dan de volwassen versie. Dat heeft natuurlijk met het kind zijn te maken, maar ik zou hier wel wat weekjes langer van kunnen genieten.

De meest aparte act dit jaar vindt ik de tweeling die heel toepasselijk "Samen voor altijd"zingt.
Ik bedoel hoe schattig is dat.


3 opmerkingen:

  1. schattig, vooral omdat ze bijna dezelfde stem hebben;) zelf heb ik ook een eeneiige tweeling maar ik kan me niet voorstellen dat die ooit gaan meedoen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen Voice maar wel jong iemand die makkelijk met de volwassene meekon en een echte alleskunner.

    https://www.youtube.com/watch?v=BgvBycavWSM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die ken ik. Ik volgde die show destijds al op facebook dus ik heb het soort van live meegemaakt. Echt heerlijk om naar te luisteren.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...