donderdag 25 februari 2016

Reclame van Aegon

"Ooooeeeeee! Ik kan niet wachten om straks de wijzigingen in de voorwaarden van mijn pensioenpolis door te nemen" of de overlijdensrisicoverzekering-variant. Je hebt hem vast al wel eens gehoord op de radio of gezien op TV, of bijvoorbeeld:


En dan denk ik iedere keer bij mijzelf ...."ik ben dus wel zo`n suf". Ik kan bijvoorbeeld niet wachten om volgende week aangifte te doen! Hoewel dat bad ook wel erg verleidelijk klinkt hoor!

Hebben jullie ook zo`n afwijking dat je het soms heerlijk vind om eens even lekker in de geldzaken te duiken? (en dan vooral als er wat te halen valt natuurlijk!)


8 opmerkingen:

  1. haha! Ja dat is precies ook mijn gedachte! Of eigenlijk, best dom als je dat niet weet.. Denk ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha. Feest van herkenning. Ik ben nu bezig met mijn overlijdensrisicoverzekering omdat ik weet dat ik nu teveel betaal. En o ja, ik ben ook bezig met mijn pensioen omdat ik een pensioenkrater heb (dat kan je geen gat meer noemen). En soms zit ik gewoon te genieten van het bedrag dat ik al afgelost heb op mijn hypotheek. En rekensommetjes maken hoe ik nog sneller extra af kan lossen. En rekensommetjes te maken hoeveel ik al uitgespaard heb (en nog uitspaar) door niet meer elke maand de oorspronkelijke hypotheekrente te betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hebben wij, en ik denk meer lezers op jouw blog, dezelfde 'afwijking'. Alles wat met geldzaken te maken heeft is interessant, ben ik er mee bezig. Zo ook de aangifte inkomstenbelasting. Alles ligt hier al klaar :-)

    Nog even over het woord 'afwijking'. Je zou ook om kunnen draaien. De veronderstellen dat het een afwijking is om niet goed op de hoogte te zijn van je financiële handel en wandel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bang dat op het moment wij nog de afwijking zijn. Het aantal Financibeten voert voor mijn gevoel nog de boventoon.

      Verwijderen
  4. Leuke reclame en leuke blog heb je! Ik heb mijn leven versimpeld door nog maar 2 blog bij te houden. En die van jou is er 1 van.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...